Formand
Mads Christophersen
Tlf. 42 41 26 80
|
 |
Web-administrator
Laus Jensen
Tlf. 61 33 82 92
|
|
Ansvarsområder:
- Klubrepræsentant i DaFU’s repræsentantsudvalg
- Ansvar for forberedelse til bestyrelsesmøder og generalforsamlinger
- Indkalde til møder
- Udsende dagsorden
- Sørge for at mødemateriale er i orden
- Booke mødelokation og udstyr
- Haltidsansvarlig
- Ansvar for at klubbens hold altid har et sted at træne to gange om ugen
- Ansvar for at videreformidle træningssteder og -tidspunkter via sitet og mails
- Ansvar for kampbegivenheder (1.holdet)
- Opfølgning på kampe- og træningsbegivenheder via FB, bliver lagt op i god tid
- Opfølgning på kampprotokol bliver indskrevet på klubbens statistik
- Nyheds- og kommunikationsansvarlig
- Ansvarlig for at der konstant er et nyhedsflow på sitet
- Ansvar for kontakt til medier og lokale aviser
- Ansvarlig for at klubbens nyheder bliver kommunikeret ud af de rette kanaler
- Ansvar for at skabe positiv omtale og reklame for klubben
- Facebookansvarlig
- Ansvar for at der på facebook bliver reklameret for nyheder der er oprettet på sitet
- Ansvarlig for at holde klubbens facebookside opdateret
- Moderator på facebooksiden
- Bindeled mellem motionshold og AFK
- Have kontakt/dialog med holdleder for motionsfloorball
- Hjælpe holdet med praktisk info hvis der er behov
- Sørge for at videregive info fra holdleder til fx kassereren med medlemsinfo
- Administrere Facebook gruppen for motionsfloorball
- Sende nyheder til medlemmerne via mailliste
|
Ansvarsområder:
- Hjemmesideansvarlig
- Ansvarlig for at sitet har den fornødne og påkrævede funktionalitet
- Ansvar for at sitet har en så høj oppetid som muligt
- Ansvar for at korrekturlæse nyheder og hjælpe medlemmer med at få deres nyheder uploadet på sitet
- Ansvar for at nyheder på sitet har et pænt layout og ikke indeholder stødende materiale
|
Bestyrelsesmedlem
Peter Mørck
Tlf. 26 20 52 17
|
|
Bestyrelsesmedlem
Simon Mørck
Tlf. 26 11 74 02
|
|
Ansvarsområder:
- Ansvar for nye spillere
- Sørge for at nye spillere bliver budt velkommen til træningen og bliver ordentlig introduceret til klubben og dens medlemmer
- Ansvar for at nye medlemmer bliver oprettet på hjemmesiden, får en emailadresse og indgår i fælles mailgruppe, samt bliver orienteret om vores facebookside
- Vedligeholde spillerprospekt
- Besvare henvendelser fra nye spillere der henvender sig via sitet/mail
- Dommeransvarlig
- Ansvar for at vi altid har to dommere klar til vores hjemmebanekampe
- Ansvar for vores dommere har det fornødne udstyr og har gennemgået de påkrævede kurser
- Kursusansvarlig
- Ansvar for at spørge og tilmelde interesseret medlemmer til kursus
- Melde folk på kursus, både dommer- og trænerkursus
- Sekretariatschef/hjemmebaneansvarlig
- Sikre at DaFU’s vejledning for eksekvering af hjemmebanekampe bliver efterlevet
- Sikre at der er udarbejdet en plan for kommende sæson, med to medlemmer til hver kamp
- Sikre at dommerbord mappe og udstyr (Hvidt tape, ur, kuglepen, kampprotokol, spilleliste og mm.) er intakt.
- Sikre at alle medlemmer har forståelse af brug af DGI app, og indberetning af resultat med billede af kampprotokol
- Bindeled mellem motionshold og AFK
- Have kontakt/dialog med holdleder for motionsfloorball
- Hjælpe holdet med praktisk info hvis der er behov
- Sørge for at videregive info fra holdleder til fx kassereren med medlemsinfo
- Administrere Facebook gruppen for motionsfloorball
- Sende nyheder til medlemmerne via mailliste
|
Ansvarsområder:
- Nyheds- og kommunikationsansvarlig
- Ansvarlig for at der konstant er et nyhedsflow på sitet
- Ansvar for kontakt til medier og lokale aviser
- Ansvarlig for at klubbens nyheder bliver kommunikeret ud af de rette kanaler
- Ansvar for at skabe positiv omtale og reklame for klubben
- Facebookansvarlig
- Ansvar for at der på facebook bliver reklameret for nyheder der er oprettet på sitet
- Ansvarlig for at holde klubbens facebookside opdateret
- Moderator på facebooksiden
- Haltidsansvarlig
- Ansvar for at klubbens hold altid har et sted at træne to gange om ugen
- Ansvar for at videreformidle træningssteder og -tidspunkter via sitet og mails
- Ansvar for kampbegivenheder (2.holdet)
- Opfølgning på kampe- og træningsbegivenheder via FB, bliver lagt op i god tid
- Opfølgning på kampprotokol bliver indskrevet på klubbens statistik
- Aktivitets- og eventarrangør
- Holde styr på spillerjubilæer og arrangere fejring og gave til kamp
- Lave konkurrencer i klubben, med præmier (fx Hitler, straffeslag, 3 mandsturnering)
- Arrangere de årlige fester (Afslutningsfest April – Klubbens fødselsdag 28 Juli – Julefrokost november/december)
- Initiere mindre arrangementer/fester i forlængelse af fredag/lørdagskampe og andre lignende initiativer
- Stå for gimmicks til hjemmebanekampe (musik, tilskuersjov, mm.)
|
Bestyrelsessuppleant
Steffen Bunch Morsing
Tlf. 28 94 25 19
xxx
|
|
Bestyrelsessuppleant
Mark Bak Sørensen
Tlf.
xxx
|
|
Ansvarsområder:
- Indkøbsansvarlig
- Finde bedste tilbud på udstyr
- Indkøb af udstyr
- Udstyrsansvarlig
- Sørge for at alt klubbens udstyr er i orden
- Ansvar for vaskeordning (inkl. at ajourføre vasketøjslisten på sitet)
- Ansvar for at klubbens udstyr og spillersæt følger DaFU’s reglementer
- Sponsoransvarlig
- Have overblik over nuværende sponsorer og sponsorater, samt samarbejdspartnere og samarbejdsaftaler
- Definere sponsorpakker
- Kontaktperson for sponsorer og samarbejdspartnere
- Besvare henvendelser fra mulige nye sponsorer og samarbejdspartnere
- Sørge for at sitet har de fornødne informationer til sponsorer og samarbejdspartnere
- Vedligeholde sponsorprospekt
|
Ansvarsområder:
- Aktivitets- og eventarrangør
- Holde styr på spillerjubilæer og arrangere fejring og gave til kamp
- Lave konkurrencer i klubben, med præmier (fx Hitler, straffeslag, 3 mandsturnering)
- Arrangere de årlige fester (Afslutningsfest April – Klubbens fødselsdag 28 Juli – Julefrokost november/december)
- Initiere mindre arrangementer/fester i forlængelse af fredag/lørdagskampe og andre lignende initiativer
- Stå for gimmicks til hjemmebanekampe (musik, tilskuersjov, mm.)
|
Kasserer
Sebastian Posselt
Tlf. Hemmeligt
|
|
|
|
Ansvarsområder:
- Ansvar for budget og regnskab
- Ansvar for udarbejdelse af budget
- Kontakt til pengeinstitutter
- Kontakt til revisor
- Bilagsadministration
- Dokumentere anvendt regnskabspraksis
- Ansvar for tilskudsmuligheder
- Holde sig ajour med regler for tilskudsmuligheder
- Sørge for at klubben søger de mulige tilskud
- Ansvar for kontingent
- Styre kontingent
- Ajourføre medlemsprotokol
- Ajourføre klubbens gebyrstruktur
- Sørge for at nyeste information om kontingentsats er tilgængelig på sitet
- Sikre at nye spillere får udfyldt spillerlicens og betalt kontingent
- Ansvarlig for bødekasse
- Ansvar for bødekassen holdes ajour og alle medlemmer har forståelsen af den
- Ansvar for at bøderne bliver skrevet på hjemmesiden (privat) med beløb og grund
- Holde holdet ajour med kassebeholdningen, og stå for at købe (spiritus) for pengene
|
|
Hvis du vil skrive en mail til hele bestyrelsen, kan du med fordel benytte mail-adressen: bestyrelsen@amagerfk.dk
Revisor
Lisbeth Roug
Tlf. 28 59 32 29
|
|
|
|