Bestyrelsen

Formand
Geert Jensen
Tlf. 30 23 98 98
Klik på billede for stor udgave
Web-administrator
Laus Jensen
Tlf. 61 33 82 92
Klik på billede for stor udgave
Ansvarsområder:
  • Overordnet koordinering
  • Klubrepræsentant i DaFU’s repræsentantsudvalg
  • Ansvar for forberedelse til bestyrelsesmøder og generalforsamlinger
    • Indkalde til møder
    • Udsende dagsorden
    • Sørge for at mødemateriale er i orden
    • Booke mødelokation og udstyr
  • Haltidsansvarlig
    • Ansvar for at klubbens hold altid har et sted at træne to gange om ugen
    • Ansvar for at videreformidle træningssteder og -tidspunkter via sitet og mails
  • Ansvar for kampbegivenheder (1.holdet)
    • Opfølgning på kampe- og træningsbegivenheder via FB, bliver lagt op i god tid
    • Opfølgning på kampprotokol bliver indskrevet på klubbens statistik
  • Nyheds- og kommunikationsansvarlig
    • Ansvarlig for at der konstant er et nyhedsflow på sitet
    • Ansvar for kontakt til medier og lokale aviser
    • Ansvarlig for at klubbens nyheder bliver kommunikeret ud af de rette kanaler
    • Ansvar for at skabe positiv omtale og reklame for klubben
  •  Facebookansvarlig
    • Ansvar for at der på facebook bliver reklameret for nyheder der er oprettet på sitet
    • Ansvarlig for at holde klubbens facebookside opdateret
    • Moderator på facebooksiden
  • Bindeled mellem motionshold og AFK
    • Have kontakt/dialog med holdleder for motionsfloorball
    • Hjælpe holdet med praktisk info hvis der er behov
    • Sørge for at videregive info fra holdleder til fx kassereren med medlemsinfo
    • Administrere Facebook gruppen for motionsfloorball
    • Sende nyheder til medlemmerne via mailliste
Ansvarsområder:
  • Hjemmesideansvarlig
    • Ansvarlig for at sitet har den fornødne og påkrævede funktionalitet
    • Ansvar for at sitet har en så høj oppetid som muligt
    • Ansvar for at korrekturlæse nyheder og hjælpe medlemmer med at få deres nyheder uploadet på sitet
    • Ansvar for at nyheder på sitet har et pænt layout og ikke indeholder stødende materiale
Bestyrelsesmedlem
Ulrik Bjørn Petersen
Tlf. 31 33 39 67
Klik på billede for stor udgave
Bestyrelsesmedlem
Jonas Gundtoft Hansen
Tlf. 22 25 00 76
Klik på billede for stor udgave
Ansvarsområder:
  • Ansvar for nye spillere
    • Sørge for at nye spillere bliver budt velkommen til træningen og bliver ordentlig introduceret til klubben og dens medlemmer
    • Ansvar for at nye medlemmer bliver oprettet på hjemmesiden, får en emailadresse og indgår i fælles mailgruppe, samt bliver orienteret om vores facebookside
    • Vedligeholde spillerprospekt
    • Besvare henvendelser fra nye spillere der henvender sig via sitet/mail
  • Dommeransvarlig
    • Ansvar for at vi altid har to dommere klar til vores hjemmebanekampe
    • Ansvar for vores dommere har det fornødne udstyr og har gennemgået de påkrævede kurser
  • Kursusansvarlig
    • Ansvar for at spørge og tilmelde interesseret medlemmer til kursus
    • Melde folk på kursus, både dommer- og trænerkursus
  • Sekretariatschef/hjemmebaneansvarlig
    • Sikre at DaFU’s vejledning for eksekvering af hjemmebanekampe bliver efterlevet
    • Sikre at der er udarbejdet en plan for kommende sæson, med to medlemmer til hver kamp
    • Sikre at dommerbord mappe og udstyr (Hvidt tape, ur, kuglepen, kampprotokol, spilleliste og mm.) er intakt.
    • Sikre at alle medlemmer har forståelse af brug af DGI app, og indberetning af resultat med billede af kampprotokol
  • Bindeled mellem motionshold og AFK
    • Have kontakt/dialog med holdleder for motionsfloorball
    • Hjælpe holdet med praktisk info hvis der er behov
    • Sørge for at videregive info fra holdleder til fx kassereren med medlemsinfo
    • Administrere Facebook gruppen for motionsfloorball
    • Sende nyheder til medlemmerne via mailliste
Ansvarsområder:
  • Nyheds- og kommunikationsansvarlig
    • Ansvarlig for at der konstant er et nyhedsflow på sitet
    • Ansvar for kontakt til medier og lokale aviser
    • Ansvarlig for at klubbens nyheder bliver kommunikeret ud af de rette kanaler
    • Ansvar for at skabe positiv omtale og reklame for klubben
  • Facebookansvarlig
    • Ansvar for at der på facebook bliver reklameret for nyheder der er oprettet på sitet
    • Ansvarlig for at holde klubbens facebookside opdateret
    • Moderator på facebooksiden
  • Haltidsansvarlig
    • Ansvar for at klubbens hold altid har et sted at træne to gange om ugen
    • Ansvar for at videreformidle træningssteder og -tidspunkter via sitet og mails
  • Ansvar for kampbegivenheder (2.holdet)
    • Opfølgning på kampe- og træningsbegivenheder via FB, bliver lagt op i god tid
    • Opfølgning på kampprotokol bliver indskrevet på klubbens statistik
  • Aktivitets- og eventarrangør
    • Holde styr på spillerjubilæer og arrangere fejring og gave til kamp
    • Lave konkurrencer i klubben, med præmier (fx Hitler, straffeslag, 3 mandsturnering)
    • Arrangere de årlige fester (Afslutningsfest April – Klubbens fødselsdag 28 Juli – Julefrokost november/december)
    • Initiere mindre arrangementer/fester i forlængelse af fredag/lørdagskampe og andre lignende initiativer
    • Stå for gimmicks til hjemmebanekampe (musik, tilskuersjov, mm.)
Bestyrelsesmedlem
Mikkel Vangkilde Nielsen
Tlf. 22 37 78 67
Klik på billede for stor udgave
Bestyrelsessuppleant
Lars Schrübbers
Tlf. 52 66 65 46
Klik på billede for stor udgave
Ansvarsområder:
  • Indkøbsansvarlig
    • Finde bedste tilbud på udstyr
    • Indkøb af udstyr
  • Udstyrsansvarlig
    • Sørge for at alt klubbens udstyr er i orden
    • Ansvar for vaskeordning (inkl. at ajourføre vasketøjslisten på sitet)
    • Ansvar for at klubbens udstyr og spillersæt følger DaFU’s reglementer
  • Sponsoransvarlig
    • Have overblik over nuværende sponsorer og sponsorater, samt samarbejdspartnere og samarbejdsaftaler
    • Definere sponsorpakker
    • Kontaktperson for sponsorer og samarbejdspartnere
    • Besvare henvendelser fra mulige nye sponsorer og samarbejdspartnere
    • Sørge for at sitet har de fornødne informationer til sponsorer og samarbejdspartnere
    • Vedligeholde sponsorprospekt
Ansvarsområder:
  • Aktivitets- og eventarrangør
    • Holde styr på spillerjubilæer og arrangere fejring og gave til kamp
    • Lave konkurrencer i klubben, med præmier (fx Hitler, straffeslag, 3 mandsturnering)
    • Arrangere de årlige fester (Afslutningsfest April – Klubbens fødselsdag 28 Juli – Julefrokost november/december)
    • Initiere mindre arrangementer/fester i forlængelse af fredag/lørdagskampe og andre lignende initiativer
    • Stå for gimmicks til hjemmebanekampe (musik, tilskuersjov, mm.)
Kasserer
Sebastian Posselt
Tlf.
Klik på billede for stor udgave
Ansvarsområder:
  • Ansvar for budget og regnskab
    • Ansvar for udarbejdelse af budget
    • Kontakt til pengeinstitutter
    • Kontakt til revisor
    • Bilagsadministration
    • Dokumentere anvendt regnskabspraksis
  • Ansvar for tilskudsmuligheder
    • Holde sig ajour med regler for tilskudsmuligheder
    • Sørge for at klubben søger de mulige tilskud
  • Ansvar for kontingent
    • Styre kontingent
    • Ajourføre medlemsprotokol
    • Ajourføre klubbens gebyrstruktur
    • Sørge for at nyeste information om kontingentsats er tilgængelig på sitet
  • Sikre at nye spillere får udfyldt spillerlicens og betalt kontingent
  • Ansvarlig for bødekasse
    • Ansvar for bødekassen holdes ajour og alle medlemmer har forståelsen af den
    • Ansvar for at bøderne bliver skrevet på hjemmesiden (privat) med beløb og grund
    • Holde holdet ajour med kassebeholdningen, og stå for at købe (spiritus) for pengene

 

Hvis du vil skrive en mail til hele bestyrelsen, kan du med fordel benytte mail-adressen: bestyrelsen@amagerfk.dk

Revisor
Lisbeth Roug
Tlf. 28 59 32 29